Sky Club bada poziom zadowolenia swoich Klientów

Biuro podróży Sky Club przeprowadziło wśród swoich Klientów badanie poziomu satysfakcji z odbytej podróży. Ankieta objęła grupę ponad 4 tysięcy osób.

W ankiecie pytano między innymi o komfort przelotów, jakość obsługi hotelowej, dostępność rezydenta czy atrakcyjność plaży. Wyniki pokazały również, gdzie najchętniej klienci Sky Club spędziliby wakacje w przyszłym roku. Dzięki odpowiedziom respondentów wytypowano także Top 10 hoteli z oferty Sky Club.

Średnia satysfakcji z usług oferowanych przez Sky Club w skali 1-5 wyniosła 4,27.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że wyniki badań są z roku na rok co raz lepsze. To oznacza, że podążamy we właściwym kierunku, a przyjęta przez nas strategia przynosi efekty. W branży turystycznej nie ma miejsca na przeciętność, dlatego też ogromną wagę przywiązujemy do standardów obsługi, opieki rezydentów i działań animatorów. Fakt, że nasi Klienci dostrzegają nasze starania i troskę cieszy nas i motywuje. Jestem przekonany, że tak dobre wyniki to także zasługa nowych kierunków i obiektów hotelowych wprowadzonych do oferty– mówi Maciej Truskolaski, Prezes Sky Club. – Naszym celem jest oczywiście „5 na 5”, dlatego nie spoczywamy na laurach – dodaje Truskolaski.

Niemal ¾ spośród ankietowanych osób udało się na wakacje z touroperatorem po raz pierwszy. Prawie wszystkie wyniki dotyczące atrakcyjności wyjazdu, komfortu i jakości usług oraz obsługi wahały się pomiędzy średnią 4,0 a 4,5 (również w skali 1-5).

Wśród ocenianych hoteli z oferty Sky Club, w czołówce uplasowały się hotele egipskie (aż 5 z nich znalazło się w Top 10) oraz greckie, bułgarskie i tureckie.

Klienci biura najbliższe wakacje planują spędzić przede wszystkim na Wyspach Kanaryjskich (Teneryfa, Fuerteventura, Gran Canaria), w Egipcie oraz Hiszpanii.

Uzyskane informacje są dla nas bardzo cenne. Uzmysławiają nam nasze mocne strony i wskazują kierunek dalszych zmian, a obraz preferencji naszych Klientów pozwoli nam lepiej dopasować ofertę do ich oczekiwań – dodaje Truskolaski. 

 ***

Sky Club to marka powstała w grudniu 2006 r. Firma wciąż dynamicznie się rozwija i zyskuje coraz większe grono zwolenników. Znakiem rozpoznawczym Sky Club są wyselekcjonowane hotele klubowe z formułą All Inclusive. Biuro specjalizuje się także w obsłudze wyjazdów w sektorze biznesowym. Doskonałym uzupełnieniem oferty Sky Club jest bogaty program animacji, opieka polskich rezydentów oraz gratisowy pobyt dla dzieci do lat 14.

Sky Club Sp. z o.o.  jest częścią Grupy Triada organizującej i dystrybuującej zagraniczne wyjazdy turystyczne, w skład której wchodzą również Triada S.A. oraz Terra Mare Sp. z o.o. 17 września 2011 roku sfinalizowany został proces integracji spółek Grupy, rozpoczęty już w 2010 roku. Obecnie organizatorem imprez turystycznych dla wszystkich marek z portfolio Grupy TRIADA jest Sky Club sp. z o.o.